Politica de retur

1.Clientul www.grandocafe.ro poate returna produsele achizitionate printr-un contract la distanta, in urmatoarele situatii:

1.1 Coletul adus de catre curier nu este intr-o stare conforma si sunt prezente elemente de deteriorare grava a integritatii pachetului si a continutului (pachetul este rupt, sfasiat, desfacut, intepat, etc.). In aceasta situatie, se intocmeste un proces-verbal de constatare impreuna cu curierul, se vor face fotografii, se va refuza primirea si, daca este cazul, plata. Nu sunt considerate neconforme, coletele care prezinta deteriorari minore, obisnuite si care sunt generate de manipularea coletelor si care nu au afectat produsele din colet: zgarierea ambalajului, murdarirea exterioara a coletului, colturi adancite, etc.). Orice reclamatie care survine dupa livrarea de catre curier, care se refera la aceste aspecte, nu va fi luata in considerare si va fi nula de drept.

1.2 Produsele au fost facturate sau livrate in mod eronat.

1.3 Produsele au caracteristici gresite pe site fata de situatia reala.

1.4 „Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului sau, in cazul prestarilor de servicii, de la incheierea contractului. Singurele costuri care pot cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor” conf. O.G. 130/2000 si modificarile din OUG 34/ 2014, pentru persoanele fizice ce achizitioneaza produse de pe site-uri, folosind tehnicile de comunicare la distanta, aplicandu-se definitiile cuprinse in O.G. 34/2014 art. 16. Returnarea produselor trebuie sa se faca in ambalajul original si cu toate documentele si accesoriile insotitoare. Produsele nu trebuie sa prezinte nicio urma de deteriorare sau uzura, trebuie sa fie noi si trebuie sa fie complete. Deteriorarea produselor duce la refuzarea returului.

1.5 Clientul este obligat sa notifice www.grandocafe.ro despre intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/notificare scrisa) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor. 

1.6 Clientul are responsabilitatea de a se asigura de faptul ca produsele pe care vrea sa le returneze catre www.grandocafe.ro, vor ajunge in posesia www.grandocafe.ro in maxim 14 zile de la data receptionarii produselor. In caz contrar, www.grandocafe.ro considera solicitarea ca fiind nefondata si va refuza returul.

1.7 www.grandocafe.ro nu este responsabil pentru coletele pierdute pe catre firma de curierat pe traseul de retur. 

2.Clientul www.grandocafe.ro nu poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui CONTRACT si/sau nu poate pretinde oricare alte despagubiri/daune-interese, in urmatoarele situatii:

2.1 Cererea de returnare depaseste perioada de 14 zile de la livrarea produselor.

2.2 Produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, nedesfacut, cu toate documentele si accesoriile care l-au insotit). 

3.In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile de la confirmarea returului de catre www.grandocafe.ro, numai in contul din care a fost efectuata plata catre www.grandocafe.ro, daca ai platit prin card bancar. Daca ai optat pentru plata ramburs, va fi nevoie sa trimiti datele bancare (IBAN si numele titularului de cont), astfel incat noi sa iti putem transfera suma datorata.

4.Contravaloarea prestatiilor suplimentare, incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre CLIENT, nu se ramburseaza.

5.Clientul poate opta pentru inlocuirea produsului cu unul identic, iar inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi obisnuite. In cazul in care www.grandocafe.ro nu dispune de un produs identic pentru inlocuire, acesta va oferi CLIENTULUI contravaloarea produsului, conform Art. 3 din prezentul document.

6.In cazul in care clientul ridica personal comanda de la sediul www.grandocafe.ro, chiar daca aceasta a fost achizitionata de pe site-ul www.grandocafe.ro, prevederile legilor care reglementeaza cumparaturile online nu se mai aplica, pentru ca se considera ca produsul a fost verificat in momentul ridicarii si acesta este in conformitate cu cerintele clientului.

Transport GRATUIT

Pentru comenzile de minim 250 lei

Cafea ORIGINALA

Si noua ne place cafeaua buna!

Cadou GRATUIT

Pentru fiecare comanda de 1 kg

Plati sigure 100% prin Stripe

Visa/MasterCard/American Express